DEWAN ULAMA’ W.P

Ikon

Cakna ulama’,kebersamaan dalam pelbagai perkara dan amanah diatas tugas para anbiya’,’The boon and bane of Islamic Society’

Blog

…BiLa SaNG PeNYu BeRSuaRa….
...BiLa SaNG PeNYu BeRSuaRa....ceritera tentang kekusutan akal , kekalutan hati, ketidaktenteraman jiwa dan pergolakan hidup

Dari Bilik Ini
Dari Bilik IniCerita Seorang Pengamal Perubatan

When Serenity of Freedom
When Serenity of FreedomBlog pencinta kedamaian

Kaca Kehidupan Seorang Lelaki
Kaca Kehidupan Seorang LelakiNama sebenar : rahsia..
Jantina : lelaki perkasa
Status : Ini rahsia laaa gak!
Tinggi : beratus cm tingginya..

The Ups and Downs…And Everything Else
The Ups and Downs...And Everything ElseKisah seorang budak skema yang saiko yang suka buat ntahhapahapantah.

with *Arms*s wide open
with *Arms*s wide opena thoughtful lunatic – modestly celebrating his lack of sanity (and time) …and it’s all good!

knizam artwerk
knizam artwerkrain or shine, the blog must go on πŸ™‚

[+] Rasai mentari yang membakar hatimu.
[+] Rasai mentari yang membakar hatimu.Ini bukan catatan politik atau apa-apa. Cuma lakaran separuh masak si pemalas bersama pengakuan-pengakuannya. Kalau aku dibiarkan sendirian tanpa gangguan, aku mahu tenggelam dalam tujuh lautan. “selamat datang kot?”

Aku Dan Sesuatu
Aku Dan Sesuatuhidup aku yg begitu begini

Perempuan Gila Dengan Papan Kekunci
Perempuan Gila Dengan Papan KekunciAku cuma sekeping hati yang sentiasa membara dan secalit akal yang tak berhenti berfikir. Dikenali sebagai Suriram, LediAgli, Mamabosan, EidDA-HuDoH, dan tetap akur dan teguh sebagai Ida Hariyani Abdul Majid

Aku Masih Di Sini…Masih Aku Di Sini…Di Sini Aku Masih…!
Aku Masih Di Sini...Masih Aku Di Sini...Di Sini Aku Masih...!di sini…aku masih di sini…menanti terus menanti…mencari terus mencari…sesuatu yang tidak pasti…mungkin sekarang…entah esok…entah lusa…perjalalanan yang hitungannya tidak diketahui jumlahnya…kehidupan yang berdetik…sesaat berlalu tanpa disedari…!

Kisah Sebiji Rambai
Kisah Sebiji RambaiBapak kepada seorang perempuan dan tiga lelaki yang perasan dirinya masih muda belia lagi. Yang lebih dasat, dia juga perasan dirinya kacak dan bersuara lunak.

Life As It Is
Life As It IsSERIAL PLANT KILLER
Mindless blabber of a single Malay female who lives life by her own standards. Feel free to roam and leave comments on the postings or correct my horrendous grammar and spelling

Damai Hati
Damai HatiAku, musafir di bumi Tuhan ini, mencari keredhaanNya, agar hati ini terus damai.Damai sehingga waktu bertemuNya kembali.

Walaupun rupa mu tidak ku kenal…..
Walaupun rupa mu tidak ku kenal.....aku orang biasa sajer..tak de yg menarik..

.::Tyrexia::.
.::Tyrexia::.simple minded yet complicated at times

at the back of my mind
at the back of my mindA wife. A mother of four. A wishful thinker who dream that one day she could quit her job and stay at home. A former and wannabe ‘Home Minister’. A “sweet” grape

Kisah Seekor Lipan
Kisah Seekor LipanKengkadang Menggigit Sesekali Tergigit. Cuba Menyengat Adakalanya Tersengat. Walaupun Perit Menahan Sakit, Hanya Mampu Menjerit Di Ruang Sempit Dalam Kehidupan Yang Kian Menghimpit.

Ekspresi Gerak Susur Prahistorik Digital…
Ekspresi Gerak Susur Prahistorik Digital...Sinikal, kurang hajar, biadap dan tidak memandang benda yang tidak kekal seperti kemasyhuran, wang mahupun wanita bogel. Jika mencari artikel ilmiah ataupun artikel sopan santun, bukan di sini. Diprovoke untuk menulis dan menulis untuk memprovoke. Tidak menulis untuk pussy…

Setankredit
SetankreditCerita kutu berahak

Apabila Orang Kidal menulis….
Apabila Orang Kidal menulis....Affair d’amour? Affair d’coeur? Je ne sais quoi … je vis en espoir. Mmmm m mm … un smella voo feenay …

Happiness shared becomes double
Happiness shared becomes doubleWhen we share our happiness, the impact will be doubled. When we share our sadness, the impact will be less Sharing is “undescribable”, it can only be experienced. Let’s experience it together…here…

Sensasi Selebriti
Sensasi SelebritiUlasan dunia hiburan, gossip, foto, filem, media dan muzik.

Satu Inspirasi
Satu InspirasiAku adalah Aku, Aku bukan Aku yang Kau kenali dahulu, Kau adalah Kau, Kau bukan Kau yang Aku kenali dahulu.

Dengarkan Suara Hati Polaris
Dengarkan Suara Hati PolarisMek Ganu

Amanz Network
Amanz NetworkInformasi Teknologi dan Komputer

Rhythm of Secret Heart
Rhythm of Secret HeartMy Mind is Reeling, My Sense is Falling

Astakona
AstakonaMuqreez writes freely and honestly and upholds the freedom of speech and expression so long as it does not go against the law,ethics and moral virtues.All views and ideas of the author are not representative of any group, organisation or institution.

FaWaRidotNet
FaWaRidotNetReality Leaves a Lot of Intention

Persetankan
PersetankanBerlandaskan satu tema khusus setiap bulan atau sesi, kini situs ini juga telah menjadi satu medan persahabatan yang utuh. Kata kunci di sini adalah kolaborasi, tiada nilai-nilai komersial atau sebarang aktiviti mencari keuntungan di sini, hanya pengumpulan manusia dan hasil kerja mereka yang ikhlas atas dasar minat dan setiakawan..

Hilang Punca
Hilang PuncaOrang kebanyakkan, pantang dicabar, tidak berpunya, pemain bolasepak semi pro, masih licik, kerja sekejap lepas tu kang berenti..

Tinta Perantau
Tinta PerantauAdik Wan

There She Goes
There She Goesi talk almost at anything and maybe my craps means nothing to you. But wait, this is my blog and i’m gonna write it the way i like it to be.having problem with that?

Tokapi’s Place
Tokapi's PlaceInilah Kehidupan… Ada Dugaan, Rintangan Dan Cabaran… Penuh Perancangan… Namun Tuhan Yang Menentukan… Tuhan Rabbul ‘Alamin..

shutterspeaks.com
shutterspeaks.comPenembak bercakap

Sang Pelangi
Sang PelangiKemana hilangnya sang pelangi

kakicyber.com blog
kakicyber.com blogTiada

Oit-oit
Oit-oitTiada

Novatech Personal Playground
Novatech Personal Playgroundthis is a personal playground belong to mohammad azwan ali. you can find stuff like his writing on computer, game, music and his life

Blog Jaringan Info Bisnis Online Malaysia
Blog Jaringan Info Bisnis Online MalaysiaTiada

Dunia Saya.. dan Cerita Saya..
Dunia Saya.. dan Cerita Saya..sedikit cerita tentang saya..dalam dunia saya..

Sampah Punya Blog
Sampah Punya BlogDevilish Angel … Angelic Devil …

infomalaya.com
infomalaya.comBukan sekadar blog

Catatan Sikenit
Catatan SikenitIni adalah catatan biasa yang ditulis suka-suka je…Banyaknya cerita hidup saya… Cerita hidup, cerita pengalaman, cerita yang saya lihat, cerita yang saya dengar dan rasai. Banyak juga gambar-gambar.. Kerana saya suka gambar:D

myCypherhackz
myCypherhackzmyLife, myFeelings, myThoughts

Odja : One In Million
One In MillionSaLAh SaTU ManuSIA PeLIK DaLAM AlAM mAYa…

Simple Kind Of Life
Simple Kind Of LifeBlog yang aneh + Spastique

Silent Blogger
Silent Bloggerwhere they are to busy with others….

[a.k.u.d.i.s.i.n.i]
[a.k.u.d.i.s.i.n.i]Seorang yang sangat suka mencuba sesuatu yang baru, yang kadang kala memudaratkan diri, sangat pendiam, suka menolong orang di sekeliling, suka pendamkan masalah, tapi selalu gak terlepas cakap, pas tu menyesal sendiri, sangat menghargai kawan-kawan dan manusia-manusia yang berada disekeliling, sangat patriotik, dan sensitif jika menyentuh hal-hal yang berkaitan dengan agama dan bangsa, mengamalkan diplomasi dalam semua hal, dah jugak sangat sensitif, sangat tak percayakan diri sendiri….

Filed under: Uncategorized

Tinggalkan komen